13.4 C
Brussel
Dinsdag, Mei 21, 2024
GodsdiensChristendomEU-sanksies sluit in twee Ortodokse televisiekanale en 'n privaat Ortodokse militêre...

EU-sanksies sluit twee Ortodokse televisiekanale en 'n private Ortodokse militêre maatskappy in

VRYWARING: Inligting en menings wat in die artikels weergegee word, is dié van diegene wat dit vermeld en dit is hul eie verantwoordelikheid. Publikasie in The European Times beteken nie outomaties onderskrywing van die siening nie, maar die reg om dit uit te druk.

VRYWARINGVERTALINGS: Alle artikels op hierdie webwerf word in Engels gepubliseer. Die vertaalde weergawes word gedoen deur 'n outomatiese proses bekend as neurale vertalings. As jy twyfel, verwys altyd na die oorspronklike artikel. Dankie vir die begrip.

Twee Ortodokse televisiestasies en 'n private Ortodokse militêre maatskappy is ingesluit in die 12de pakket van sanksies van die Europese Unie

Twee Russiese televisiekanale wat "Ortodokse inhoud" uitsaai, is by die jongste ingesluit 12de pakket van sanksies van die Europese Unie, wat op 18 Desember vanjaar aangeneem is, as aanwakkering van Russiese aggressie teen die Oekraïne. Dit is die TV-kanaal van die Russies-Ortodokse Kerk "spa" en die TV-kanaal "Tsargrad” van die sogenaamde Ortodokse oligarg K. Malofeev.

Benewens hulle sluit die lys ook die Andreevsky Cross Private Military Company (PMC) in, wat na bewering 'n Russiese private militêre maatskappy is wat betrokke is by Rusland se militêre optrede in die Oekraïne en in 2017 deur die Russies-Ortodokse Kerk gestig is. manne gemobiliseer vir militêre optrede. "Sedertdien het dit taktiese opleiding aangebied aan Russiese vegters wat betrokke is by Rusland se oorlog van aggressie teen die Oekraïne." Nadat die vegters die taktiese opleiding voltooi het wat deur die St. Andrew's Cross PMC aangebied word, teken hulle kontrakte met die Russiese ministerie van verdediging of die Wagner-groep, lui die uitspraak.

Wat die twee TV-stasies betref, het die uitspraak gesê dat die amptelike kerkkanaal Spas “pro-Kremlin-propaganda en disinformasie oor Rusland se aggressiewe oorlog teen die Oekraïne” versprei. Dit bevorder ook die skending van die territoriale integriteit van ander lande, die soewereiniteit en onafhanklikheid van die Oekraïne.

"Spas" is die eerste openbare federale kanaal, ontwerp as 'n sendingprojek van die Russies-Ortodokse Kerk en wat slegs "Ortodokse inhoud" uitsaai. Dit is ingesluit in die lys van sanksies van die Europese Unie, wat onderskeidelik verbied is om op die grondgebied van Europese lande uit te saai, omdat dit 'n godsdienstige regverdiging verskaf het vir die oorlog teen die Oekraïne, wat die afgelope twee jaar die hoofonderwerp van televisie was.

“Spas” is in 2005 deur die Russies-Ortodokse Kerk gestig en word finansieel deur die regering ondersteun. Dit saai alle dienste, gebeure en preke van die Moskouse patriarg Kirill, films en joernalistieke programme uit. Sedert die begin van die Russiese oorlog teen die Oekraïne was sy hoofgaste propagandiste van die Poetin-regime, wie se taak dit is om hierdie oorlog as 'n stryd vir Ortodoksie voor te hou.

Benewens Spas, is die Tsargrad TV-kanaal van die sogenaamde “Ortodokse oligarg” K. Malofeev, wat die pro-Russiese separatiste in Donbas finansieel ondersteun het, ook by die sanksielys ingesluit. Die sanksies is ingestel omdat Tsargrad “disinformasie en Russiese propaganda oor die oorlog in die Oekraïne versprei, nasionalistiese narratiewe ondersteun en die besetting van Oekraïense gebiede en die verwydering van Oekraïense kinders regverdig”.

Maatskappye wat verband hou met die "Ortodokse oligarg" Malofeev het ongeveer 20 miljard roebels ontvang voor Rusland se volskaalse inval in die Oekraïne

Die besluit wys daarop dat die twee TV-stasies Russiese militêre optrede in die Oekraïne en wesenlik ondersteun.

Terug in Augustus het die Current Time (Nastoyashtee Vremya) TV-kanaal berig dat die Russiese TV-kanaal Tsargrad in Kazakstan geblokkeer is weens die propaganda van ekstremisme. Die Russiese propaganda-TV-kanaal Tsargrad, wat deur oligarg Konstantin Malofeev besit word, is in Kazakstan geblokkeer. Dit is deur Masa.media berig met verwysing na die ministerie van inligting en maatskaplike ontwikkeling van die republiek. Die besluit om Tsargrad te blokkeer is geneem nadat vier waarskuwings oor ekstremistiese propaganda aan die kanaal uitgereik is vir publikasies met die opskrifte "Kazakh nasionaliste terroriseer Russiese vroue op die vooraand van Oorwinningsdag," "Mambet, wat die Russe uit Kazakstan verdryf het, het om verskoning gevra op kamera," en "Kosakstrepe." onenigheid: in Kazakstan wil hulle die Russe op hul knieë bring?

Die Kaz Blocking Tracker-diens, wat die beperking van toegang tot verskeie werwe in Kazakstan monitor, het bevestig dat die webbron van die Russiese TV-kanaal, geleë op tsargrad.tv en kz.tsargrad.tv, op die oomblik heeltemal in die land geblokkeer is .

Volgens Roskomsvoboda het YouTube in Julie 2020 die Tsargrad-kanaal geblokkeer sonder die moontlikheid van herstel weens die oortreding van uitvoerwette. In 2022 is sanksies teen die TV-kanaal ingestel as 'n hulpbron wat die Kremlin-propaganda bevorder en Russiese aggressie teen die Oekraïne regverdig.

Die Russiese sakeman Konstantin Malofeev, stigter van Tsargrad, is ook op die sanksielyste van die Europese Unie, die Verenigde State en ander lande. Hy is al meer as ses jaar op die internasionale gesoeklys vir die finansiering van die sogenaamde “DPR” en vrywillige afdelings wat aan die kant van Rusland in die Oekraïne veg.

Let wel: Redaksionele span geskep deur RFE/RL met die deelname van Voice of America “Current Time” TV-kanaal is geleë in Praag (Tsjeggiese Republiek), en joernaliste werk in Rusland, Oekraïne, Kazakhstan, Azerbeidjan, Wit-Rusland, Georgië, Kirgisië en ander lande.

- Advertensie -

Meer van die skrywer

- EKSKLUSIEWE INHOUD -kol_img
- Advertensie -
- Advertensie -
- Advertensie -kol_img
- Advertensie -

Moet lees

Jongste artikels

- Advertensie -