18.2 C
Bréissel
Dënschdes, Juli 16, 2024
Editeur WielOpgepasst op d'Infiltratioun vu pro-Putin Journalisten an der Bréissel-EU Bubble 

Opgepasst op d'Infiltratioun vu pro-Putin Journalisten an der Bréissel-EU Bubble 

DISCLAIMER: Informatioun an Meenungen, déi an den Artikele reproduzéiert sinn, sinn déi vun deenen, déi se soen an et ass hir eege Verantwortung. Publikatioun an The European Times heescht net automatesch Ënnerstëtzung vun der Meenung, mee d'Recht et auszedrécken.

DISCLAIMER Iwwersetzungen: All Artikelen op dësem Site ginn op Englesch publizéiert. Déi iwwersat Versioune ginn duerch en automatiséierte Prozess gemaach, bekannt als neural Iwwersetzungen. Wann Dir Zweifel hutt, kuckt ëmmer op den originalen Artikel. Merci fir Verständnis.

Willy Fautre
Willy Fautrehttps://www.hrwf.eu
De Willy Fautré, fréiere Chargé de mission am Cabinet vum belschen Educatiounsministère an am belsche Parlament. Hien ass den Direkter vun Human Rights Without Frontiers (HRWF), eng ONG mat Sëtz zu Bréissel, déi hien am Dezember 1988 gegrënnt huet. Seng Organisatioun verdeedegt d'Mënscherechter allgemeng mat engem speziellen Fokus op ethnesch a reliéis Minoritéiten, Meenungsfräiheet, Fraenrechter an LGBT Leit. HRWF ass onofhängeg vun all politescher Bewegung an all Relioun. De Fautré huet Missiounen iwwer Mënscherechter a méi wéi 25 Länner gemaach, dorënner a geféierleche Regiounen wéi am Irak, am Sandinisteschen Nicaragua oder a maoisteschen Territoiren vum Nepal. Hien ass Dozent op Universitéiten am Beräich vun de Mënscherechter. Hien huet vill Artikelen an Uni Zäitschrëften iwwer Relatiounen tëscht Staat a Reliounen publizéiert. Hien ass Member vum Presseclub zu Bréissel. Hien ass e Mënscherechter Affekot bei der UNO, dem Europaparlament an der OSZE.

Fuerscher vun der Bréisseler ONG Human Rights Without Frontiers (HRWF) hunn just en Infiltratiounsversuch vun engem pro-Putin ukrainesche Medienaktivist an der Bréissel-EU Bubble entdeckt, wou hie plangt falsch Informatioun iwwer de russesche Krich géint d'Ukraine ze verbreeden an d'Bild vun der Ukraine ze schueden. Säin Numm ass Nikolay Moiseenko (Moysienko Mykola Viktorovich). 

Hien ass e Journalist an Direkter vun der Informatiounsagentur "Éischt Kosaken Channel” (ПЕРВЫЙ КОЗАЦКИЙ КАНАЛ) gegrënnt am 2017 a baséiert zu Kiew. 

A senger Kapazitéit vum Direkter ass hien zwangsleefeg an der krimineller Affär Nr 22023101110000608 vum 21. Juli 2023 géint déi genannte Medien, déi am Dezember 2020 gegrënnt gouf an duerch d'Uklo als organiséiert kriminell Grupp qualifizéiert ass, involvéiert. Aner Journalisten a Medien ginn och am Fall als Partner ernimmt.  

D'Ziler vum "First Cossack Channel" waren d'Schafung, d'Späicheren an d'Verbreedung vun Informatioun, Neiegkeeten a Pressematdeelungen; Fotoen an aner Informatiounsprodukter un d'Medien, ëffentlech Autoritéiten, wéi och aner juristesch Entitéiten an Individuen an der Ukraine an am Ausland ze liwweren, duerch Verdeelung iwwer eng Noriichtenagence. Bréissel war an ass ee vun den Ziler. 

Dem Parquet no, "vum Februar 2014 bis haut, russesch ëffentlech Organisatiounen a pro-russesch orthodox Associatiounen, déi an der Ukraine operéieren a finanzéiert vun Net-Regierungsorganisatiounen vun der russescher Federatioun, souwéi reliéis Fundamenter an der Ukraine, hunn Aktivitéite gemaach, déi dem Staat schueden. Sécherheet vun der Ukraine am Informatiounsberäich."

De Solomyanskyi Distriktsgeriicht vu Kiew beschäftegt sech mam Fall, deen nach ëmmer an der Enquêtestadium viru Geriicht ass. Vun haut un si scho 49 Geriichtsurteeler erausginn, dee leschten op deen den HRWF Zougang hat 6 Juni 2024

D'Käschten 

De kriminellen Fall enthält Ukloe vu angeblechen Aktivitéiten

  • riicht géint d'Fundamenter vun der nationaler Sécherheet vun der Ukraine,
  • reliéis Feindlechkeet opzehiewen baséiert op dem Glawen un der Iwwerhand vun der russescher Natioun iwwer aner Natiounen,
  • geduecht fir den ukrainesche Staat an all seng Attributer ze zerstéieren,
  • Ënnerstëtzung vun der Ukrainesch Orthodox Kierch (UOC) "an der Gemeinschaft mat der Russescher Orthodoxer Kierch / Moskauer Patriarchat" (ROC / MP)), déi d'bewaffnete Agressioun vun der Russescher Federatioun op d'Ukraine geseent huet.  
  • duerchgefouert an Zesummenaarbecht mam Aggressor Staat an ënnerstëtzen et,
  • vum Héichverrot, also virsiichteg Bedrohung vun der Souveränitéit, der territorialer Integritéit an der Onverletzbarkeet, souwéi der Informatiounssécherheet vun der Ukraine, andeems se nämlech Hëllef engem auslännesche Staat bei der Ausféierung vun subversiven Aktivitéiten géint d'Ukraine ënner Kampfgesetz ubidden.

Eng Zuel vu Persounen ginn ënnersicht "fir d'Ukraine ze diskreditéieren, d'Vertrauen an d'ukrainesch patriotesch Gesellschaft z'ënnergruewen an d'Ukraine an d'Zone vu reliéisen, kulturellen a politeschen Afloss vu Russland zréckzekommen."

Geméiss dem 6. Juni 2024 Geriichtsurteel huet den "First Cossack Channel" offiziell registréiert Geschäftsunitéiten am Zesummenhang mat der Mediesphär benotzt. Ee vun hinnen gëtt gesot vun der Uklo "systematesch benotzt gi fir verzerrt Informatioun ze verëffentlechen an ass och an anere Ressourcen duplizéiert, déi vum UOC an dem ROC kontrolléiert ginn, och op russesche Bundeskanäl." 

No der Expert Meenung Nr 23309/23-36/23310/23-61 vum Kiew Wëssenschaftlech Fuerschung Institut vun Forensic Expertise vum Ministère fir Justiz vun der Ukraine op 2 Februar 2024, d'Informatiounen an de Publikatiounen vun der "Éischt Kosaken enthale. Channel" zielt fir "d'Éier an d'Dignitéit vun de Klerus a Gleeweger vun der Orthodoxer Kierch vun der Ukraine (OCU) ze vernühren." D'Kierch ass onofhängeg vu Moskau, gouf ënner der kierchlecher Juridictioun vum ökumenesche Patriarchat vu Konstantinopel de 15. Dezember 2018 gegrënnt a krut Autocephalie de 5. Januar 2019. 

D'Expert Meenung huet och betount datt den "Éischten Kosaken Channel" och als Zil huet "Feindlechkeet vis-à-vis vun der OCU an d'Vertrieder vum ökumenesche Patriarchat ze kreéieren, wéi och d'russesch Federatioun bei subversive Aktivitéiten géint d'Ukraine an den Informatiouns- a reliéise Beräicher ze hëllefen."  

D'Uklo denoncéiert och déi folgend Positiounen: 

  • d'Verweigerung datt Russland d'Damm op der Kakhovka Waasserkraaftwierk ënnergruewe hat 
  • Aussoen déi ofleenen datt d'bewaffnete Agressioun vu Russland géint d'Ukraine am Joer 2014 ugefaang huet a se als en Hauskonflikt presentéieren 
  • d'Begrënnung vun der vollstänneger bewaffneter Agressioun vu Russland géint d'Ukraine am Joer 2022 andeems se behaapten datt et duerch illegal Handlunge vu bestëmmte reliéise Figuren vun der Orthodoxer Kierch vun der Ukraine (OCU) verursaacht gouf, onofhängeg vu Moskau. 

EU Sanktiounen géint Propaganda Medien 

Fir d'russesch Propaganda entgéintzewierken, huet d'EU d'Sendungsaktivitéiten an d'Lizenzen vu verschiddene Kreml-ënnerstëtzte Desinformatiounsstänn suspendéiert:  

  • Sputnik an Filialen dorënner Sputnik Arabesch  
  • Russia Today an Filialen dorënner Russia Today Englesch, Russia Today UK, Russia Today Däitschland, Russia Today Frankräich, Russia Today Spuenesch, Russia Today Arabesch  
  • Rossiya RTR / RTR Planeta  
  • Rossiya 24 / Russland 24  
  • Rossiya 1  
  • TV Center International  
  • NTV/NTV Mir  
  • REN TV  
  • Pervyi Kanal  
  • orientaleschen Kritik  
  • Tsargrad TV Channel  
  • New Eastern Outlook  
  • Katehon  
  • Spas TV Channel  

gesinn EU Sanktiounen géint Russland erkläert  

Konklusioun 

Vigilance ass néideg an der EU Bubble zu Bréissel, well eng Rei vun Europadeputéierten an hiert Personal viru kuerzem virgeworf goufen, sech mam Putin sengem Regime anzesetzen an als Aflossagenten ze handelen. 

Journalisten, Medien a reliéis Institutiounen sinn aner Channels och vun russesch Propaganda mëssbraucht. 

Den 18. Dezember 2023 huet de Conseil vun der Europäescher Unioun restriktiv Moossnamen op den Tsargrad TV Channel (Царьград ТВ) gesat, deen dem sougenannten "orthodoxen Oligarch" Konstantin Malofeev gehéiert a finanzéiert gëtt, am Kader vun der 12. Package vu Sanktiounen. Bei där Geleeënheet huet de SPAS TV Channel vun der Russesch Orthodox Kierch gouf och ënner EU-Sanktiounen gesat. 

Ufank vum Joer Human Rights Without Frontiers och moldovanesche Journalisten identifizéiert an eng moldowesch Medienassociatioun schued zu Bréissel d'Bild vun der aktueller EU-pro-moldawescher Presidentin Maia Sandu.  

- Publicitéit Geschäftsleit:

Méi vum Auteur

- EXKLUSIV INHALT -spot_img
- Publicitéit Geschäftsleit:
- Publicitéit Geschäftsleit:
- Publicitéit Geschäftsleit:spot_img
- Publicitéit Geschäftsleit:

Muss liesen

Déi lescht Artikelen

- Publicitéit Geschäftsleit: