21.2 C
Брюссель
Неділя, липень 14, 2024
Вибір редактораСтережіться проникнення пропутінських журналістів у бульбашку Брюссель-ЄС 

Стережіться проникнення пропутінських журналістів у бульбашку Брюссель-ЄС 

ВІДМОВА ВІД ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ: інформація та думки, відтворені в статтях, належать тим, хто їх висловлює, і це їхня особиста відповідальність. Публікація в The European Times означає не автоматичне схвалення погляду, а право його висловлення.

ВІДМОВА ВІД ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПЕРЕКЛАДИ: Усі статті на цьому сайті опубліковано англійською мовою. Перекладені версії виконуються за допомогою автоматизованого процесу, відомого як нейронні переклади. Якщо ви сумніваєтеся, завжди посилайтеся на оригінальну статтю. Спасибі за розуміння.

Віллі Фотр
Віллі Фотрhttps://www.hrwf.eu
Віллі Фотре, колишній тимчасовий повірений у Кабінеті Міністерства освіти Бельгії та в бельгійському парламенті. Він є директором Human Rights Without Frontiers (HRWF), неурядова організація, що базується в Брюсселі і яку він заснував у грудні 1988 року. Його організація захищає права людини загалом, приділяючи особливу увагу етнічним і релігійним меншинам, свободі слова, правам жінок і ЛГБТ. HRWF є незалежною від будь-якого політичного руху та будь-якої релігії. Фотре здійснив місії зі встановлення фактів щодо прав людини в більш ніж 25 країнах, у тому числі в небезпечних регіонах, таких як Ірак, сандіністська Нікарагуа або контрольовані маоїстами території Непалу. Викладає в університетах у галузі прав людини. Він опублікував багато статей в університетських журналах про відносини між державою та релігіями. Він є членом прес-клубу в Брюсселі. Він є правозахисником в ООН, Європейському парламенті та ОБСЄ.

Дослідники брюссельської НУО Human Rights Without Frontiers (HRWF) щойно виявили спробу проникнення пропутінського українського медіа-активіста в Брюссельську бульбашку ЄС, де він планує поширювати неправдиву інформацію про війну Росії проти України та завдати шкоди іміджу України. Його звати Микола Моісеєнко (Моисиенко Микола Викторович). 

Журналіст, директор інформаційного агентства «Перший козацький канал” (ПЕРВЫЙ КОЗАЦЬКИЙ КАНАЛ), заснований у 2017 році та розташований у Києві. 

На посаді директора він неминуче фігурує у кримінальному провадженні № 22023101110000608 від 21 проти вказаного ЗМІ, створеного у грудні 2023 року та кваліфікованого обвинуваченням як організована злочинна група. Партнерами у справі також фігурують інші журналісти та ЗМІ.  

Завданнями «Першого козацького каналу» були створення, зберігання та поширення інформації, новин та прес-релізів; надавати фото та іншу інформаційну продукцію засобам масової інформації, органам державної влади, а також іншим юридичним і фізичним особам в Україні та за кордоном шляхом розповсюдження через інформаційне агентство. Брюссель був і є однією з цілей. 

За словами прокуратури, «з лютого 2014 року по теперішній час діючі в Україні російські громадські організації та проросійські православні об’єднання, що фінансуються громадськими організаціями Російської Федерації, а також релігійними фондами в Україні, здійснюють діяльність, спрямовану на завдання шкоди державі. безпеки України в інформаційній сфері».

Справа перебуває на стадії досудового розслідування у Солом'янському райсуді Києва. Станом на сьогодні вже винесено 49 судових рішень, останнє, до якого HRWF мав доступ 6 червня 2024

Звинувачення 

У кримінальному провадженні фігурують звинувачення у ймовірній діяльності

  • спрямовані проти основ національної безпеки України,
  • розпалювання релігійної ворожнечі на ґрунті переконання у вищості російської нації над іншими націями,
  • означало знищити українську державу та всі її атрибути,
  • підтримці Української Православної Церкви (УПЦ) «у спілкуванні з Російською Православною Церквою/Московським Патріархатом» (РПЦ/МП)), яка благословила збройну агресію Російської Федерації проти України.  
  • здійснюються у співпраці з державою-агресором та на її підтримку,
  • державної зради, тобто умисної загрози суверенітету, територіальній цілісності та недоторканності, а також інформаційній безпеці України, а саме сприяння іноземній державі у здійсненні підривної діяльності проти України в умовах воєнного стану.

Низку осіб перевіряють «за дискредитацію України, підрив довіри до українського патріотичного суспільства, повернення України в зону релігійного, культурного та політичного впливу Росії».

Згідно з рішенням суду від 6 червня 2024 року, «Перший козацький канал» використовував офіційно зареєстровані суб’єкти господарювання, пов’язані з медіасферою. Один із них у звинуваченні «систематично використовується для оприлюднення спотвореної інформації, а також тиражується на інших підконтрольних УПЦ і РПЦ ресурсах, у тому числі на російських федеральних каналах». 

Відповідно до експертного висновку № 23309/23-36/23310/23-61 Київського науково-дослідного інституту судових експертиз Міністерства юстиції України від 2 лютого 2024 року відомості, що містяться у виданнях «Першого козацького Канал», спрямований на «приниження честі та гідності духовенства та віруючих Православної Церкви України (ПЦУ)». Церква є незалежною від Москви, була створена під церковною юрисдикцією Вселенського Константинопольського Патріархату 15 грудня 2018 року та отримала автокефалію 5 січня 2019 року. 

У експертному висновку також наголошується, що «Перший козацький канал» також спрямований на «створення ворожнечі щодо ПЦУ та представників Вселенського Патріархату, а також на сприяння Російській Федерації в підривній діяльності проти України в інформаційній та релігійній сферах».  

Обвинувачення також засуджує такі позиції: 

  • спростування факту підриву Росією дамби на Каховській ГЕС 
  • заяви, які заперечують початок збройної агресії Росії проти України у 2014 році та подають її як внутрішній конфлікт 
  • виправдання повномасштабної збройної агресії Росії проти України у 2022 році через незаконні дії окремих релігійних діячів незалежної від Москви Православної Церкви України (ПЦУ). 

Санкції ЄС проти пропагандистських ЗМІ 

Щоб протистояти російській пропаганді, ЄС призупинив діяльність і ліцензії на мовлення кількох підтримуваних Кремлем засобів масової інформації:  

  • Sputnik і дочірні компанії, включаючи Sputnik Arabic  
  • Russia Today та дочірні компанії, включаючи Russia Today англійською, Russia Today Великобританія, Russia Today Німеччина, Russia Today Франція, Russia Today іспанською, Russia Today арабською  
  • Росія РТР / РТР Планета  
  • Россия 24 / Росія 24  
  • Росія 1  
  • Телецентр Міжнародний  
  • НТВ/НТВ Мир  
  • РЕН ТВ  
  • Перший канал  
  • Східний огляд  
  • Телеканал Царьград  
  • Нове східне бачення  
  • Катехон  
  • Телеканал Спас  

Читати Пояснення санкцій ЄС проти Росії  

Висновок 

Потрібна пильність щодо «бульбашки ЄС» у Брюсселі, оскільки ряд членів Європейського парламенту та їхніх співробітників нещодавно були звинувачені у співучасті з режимом Путіна та діянні як агенти впливу. 

журналісти, ЗМІ і релігійні інституції є іншими каналами, якими також зловживає російська пропаганда. 

18 грудня 2023 року Рада Європейського Союзу ввела обмежувальні заходи щодо телеканалу «Царьград ТВ», який належить і фінансується так званим «православним олігархом» Костянтином Малофєєвим, у рамках 12-й пакет санкцій. З тієї нагоди в Телеканал СПАС РПЦ також потрапив під санкції ЄС. 

Раніше цього року Human Rights Without Frontiers також ідентифікували молдовських журналістів і асоціація ЗМІ Молдови завдавши шкоди іміджу нинішнього проєвропейського президента Молдови Майї Санду в Брюсселі.  

- Реклама -

Більше від автора

- ЕКСКЛЮЗИВНИЙ ВМІСТ -spot_img
- Реклама -
- Реклама -
- Реклама -spot_img
- Реклама -

Must read

Останні статті

- Реклама -