19.1 C
Брюссель
Четвер, червень 13, 2024
релігіяХристиянствоСанкції ЄС стосуються двох православних телеканалів і приватного православного військового...

Санкції ЄС стосуються двох православних телеканалів і приватної православної військової компанії

ВІДМОВА ВІД ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ: інформація та думки, відтворені в статтях, належать тим, хто їх висловлює, і це їхня особиста відповідальність. Публікація в The European Times означає не автоматичне схвалення погляду, а право його висловлення.

ВІДМОВА ВІД ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПЕРЕКЛАДИ: Усі статті на цьому сайті опубліковано англійською мовою. Перекладені версії виконуються за допомогою автоматизованого процесу, відомого як нейронні переклади. Якщо ви сумніваєтеся, завжди посилайтеся на оригінальну статтю. Спасибі за розуміння.

Дві православні телестанції та приватна православна військова компанія потрапили до 12-го пакету санкцій Євросоюзу

До останнього увійшли два російські телеканали, що транслюють «православний контент». 12-й пакет санкцій Євросоюзу, прийнятий 18 грудня цього року, як підживлення російської агресії проти України. Це телеканал РПЦ "Спас» і телеканал «Царьград” так званого православного олігарха К. Малофєєва.

Окрім них, до списку також увійшла приватна військова компанія (ПВК «Андріївський хрест»), яка, як стверджується, є російською приватною військовою компанією, яка брала участь у військових діях Росії в Україні та була створена РПЦ у 2017 році. мобілізованих чоловіків для військових дій. «Відтоді він пропонував тактичну підготовку російським бійцям, які брали участь у загарбницькій війні Росії проти України». Після проходження тактичної підготовки, проведеної ПВК «Андріївський хрест», бійці підписують контракти з Міноборони РФ або ГК «Вагнера», йдеться в постанові.

Щодо двох телеканалів у рішенні зазначено, що офіційний церковний канал «Спас» поширював «прокремлівську пропаганду та дезінформацію про агресивну війну Росії проти України». Також пропагує порушення територіальної цілісності інших держав, суверенітету та незалежності України.

«Спас» — перший загальнодоступний федеральний канал, задуманий як місіонерський проект РПЦ і транслюючий виключно «православний контент». Він потрапив до списку санкцій Євросоюзу, відповідно заборонений до трансляції на території європейських країн, через релігійне виправдання війни проти України, яка є головною темою телебачення останні два роки.

«Спас» заснований у 2005 році Російською православною церквою за фінансової підтримки держави. Транслює всі богослужіння, заходи та проповіді Московського Патріарха Кирила, фільми та публіцистичні передачі. З початку російської війни проти України його головними гостями були пропагандисти путінського режиму, завдання яких – представити цю війну як битву за православ’я.

Окрім «Спаса», до санкційного списку також потрапив телеканал «Царьград» так званого «православного олігарха» К. Малофєєва, який фінансово підтримував проросійських сепаратистів на Донбасі. Санкції були введені через те, що «Царьград» «поширює дезінформацію та російську пропаганду про війну в Україні, підтримує націоналістичні наративи та виправдовує окупацію українських територій і вилучення українських дітей».

Компанії, пов’язані з «православним олігархом» Малофєєвим, перед повномасштабним вторгненням Росії в Україну отримали близько 20 мільярдів рублів

У рішенні зазначається, що обидва телеканали підтримують військові дії РФ в Україні та матеріально.

Ще в серпні телеканал «Настоящее время» повідомляв, що російський телеканал «Царьград» заблоковано в Казахстані через пропаганду екстремізму. У Казахстані заблокували російський пропагандистський телеканал "Царьград", який належить олігарху Костянтину Малофєєву. Про це повідомляє Masa.media з посиланням на Міністерство інформації та соціального розвитку республіки. Рішення про блокування «Царьграда» було прийнято після чотирьох попереджень каналу про екстремістську пропаганду за публікації із заголовками «Казахські націоналісти тероризують росіянок напередодні Дня Перемоги», «Мамбет, який вигнав росіян з Казахстану, вибачився на камера», «Козацькі нашивки». розбрат: у Казахстані хочуть поставити росіян на коліна?

Сервіс Kaz Blocking Tracker, який стежить за обмеженням доступу до різних сайтів у Казахстані, підтвердив, що на даний момент веб-ресурс російського телеканалу, розміщений на tsargrad.tv і kz.tsargrad.tv, повністю заблокований в країні. .

За даними Роскомсвободи, у липні 2020 року YouTube заблокував канал «Царьград» без можливості відновлення через порушення експортного законодавства. У 2022 році проти телеканалу були введені санкції як ресурс, який популяризує кремлівську пропаганду та виправдовує російську агресію проти України.

Російський бізнесмен Костянтин Малофєєв, засновник «Царьграда», також входить до санкційних списків Євросоюзу, США та інших країн. Він більше шести років перебуває в міжнародному розшуку за фінансування так званої «ДНР» і добровольчих загонів, які воюють на боці Росії в Україні.

Довідка: Редакція, створена Радіо Свобода за участю телеканалу «Голос Америки» «Поточний час», знаходиться в Празі (Чехія), а журналісти працюють у Росії, Україні, Казахстані, Азербайджані, Білорусі, Грузії, Киргизстані та ін. країни.

- Реклама -

Більше від автора

- ЕКСКЛЮЗИВНИЙ ВМІСТ -spot_img
- Реклама -
- Реклама -
- Реклама -spot_img
- Реклама -

Must read

Останні статті

- Реклама -